reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Palkovičová

Daniela Palkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja,usmievavá,vyrovnaná so životom... Zoznam autorových rubrík:  Cestujem teda somCestujem teda poznávamSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bude Kate katastrofou č. 3 ?

Daniela Palkovičová

Bude Kate katastrofou č. 3 ?

alebo hľadanie trhliny na diamante... Kto je diamantom z týchto troch dám (na obr.dolu) je zrejmé každému. Britská tlač a média sa plnia informáciami o bývalej slečne Kate Middleton, súčasnej snúbenici princa Wiliama a budúcej princeznej Catherine . Média ju pomenúvajú modernou princeznou so všetkými kvalitami, je pre všetkých krásna,decentná a inteligentná mladá dáma. Hľadajú, ňuchajú a snoria a zrovnávajú s ostatnými "ex-royals".

  • 16. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 046x
  • 14
Nový článok : Ako si v Anglicku ne-môžete otvoriť bankový účet ...

Daniela Palkovičová

Nový článok : Ako si v Anglicku ne-môžete otvoriť bankový účet ...

Celý ten "exodus", keď tisíce Slovákov, Čechov, Poliakov zobralo útokom Londýn hľadajúc si prácu a keď " pound "mal oveľa vyššiu hodnotu ako SKK ,CZK je už nenávratne preč. Keď Slovensko prijalo euro, vrátili  sa naši zo sveta domov- rozhľadenejší, múdrejší s výbornou angličtinou, oženili sa (mnohí aj neoženili)  a založili si rodiny. V Carlisle, kde momentálne žijem , je veľká komunita Poliakov a v reštauráciach a supermarketoch pracujú Indovia, Bangladéšania....Nie je tu veľa cudzincov, ktorí žiadajú o prácu a ani tej nie je veľa.

  • 17. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 360x
  • 24
Nový článok : Dedko Jablko

Daniela Palkovičová

Nový článok : Dedko Jablko

Poznala som ho pred a po...Predtým ako mu zomrela manželka a jeho dcéra s vnučkami sa odsťahovala ...a po tom, keď zostal sám ako prst v tom veľkom pre neho dome s ešte väčšou záhradou, v dedine, kde som bola učiteľkou. Bol veselý, srdečný , vždy ma stretal s úsmevom a namiesto dobré ráno ma zdravil pre dedinu typickými pozdravmi :" Do školy? Nech vás lumpi poslúchajú! Neskôr, keď prefrčal na motorke a videl ma s nákupnou taškou  zakričal : " Nakúpené ?" A ja : A čo vnučky, už sú zdravé? Tieto "pozdravy "som považovala  a stále považujem za dôležitý spoločenský kontakt na dedine. Ak by niekto prešiel okolo mňa a nepovedal nič, tak je to "cudzár". Ja ako prisťahovalkyňa z mesta som bola podľa pravidiel dediny cudzárkou celých 10 rokov.

  • 10. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 730x
  • 3
Nový článok : Volila som vás, pán Sulík

Daniela Palkovičová

Nový článok : Volila som vás, pán Sulík

Blog.sme.sk - session , míting skvelých ľudí - mladí, starší, ženy, muži a aj ja som sa zaregistrovala, hoc len nedávno. Rada si čítam blogy a presviedčam sa o tom, že blogeri sú  ľudia, ktorí radi žijú a dotýka sa ich život a všetko okolo nich. Všetci sme buď šťastní alebo smutní,  často však potrebujeme povzbudenie, dobré a milé slovo... A o tomto všetkom si tu čítam, o ľudskom hnutí, trápení a sklamaní a o tomto si budem čítať aj naďalej. Nechce sa mi však čítať to, čoho sú plné médiá..Pán Sulík , volila som vás ...Očakávam vašu prácu a nie rozprávanie o práci.

  • 1. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 3
Snežienkový útok

Daniela Palkovičová

Snežienkový útok

Severné Anglicko, 6 míľ od škótskej hranice a mesto podobné Trnave s názvom Carlisle je miestom môjho terajšieho pobytu. Neočakávala by som taký skorý príchod jari ale 9 °C počas siedmich  dní urobilo svoje a spopod lístia a známych zelených macho-trávnikov vyhupli hlavičky krokusov a snežienok...ja som ich videla u nás aj v záhradách aj blízko Rusoveckého jazera, ale tu sú ich koberce.Rastú tak nežne i odvážne, proste všade, že musím zatvárať dvere aby , prepájána, nevbehli dovnútra. Sprevádzajú ma na ceste do neďalekého Tesca, rastú povedľa rieky (tam mi je to jasné) ako i  okolo kostola v kombinácii so žltými  a fialkovými krokusami  a okolo stromov vsadených do betónu...nazvala som si to snežienkový útok.

  • 23. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 304x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu