reklama

Nový článok : Volila som vás, pán Sulík

Blog.sme.sk - session , míting skvelých ľudí - mladí, starší, ženy, muži a aj ja som sa zaregistrovala, hoc len nedávno. Rada si čítam blogy a presviedčam sa o tom, že blogeri sú  ľudia, ktorí radi žijú a dotýka sa ich život a všetko okolo nich. Všetci sme buď šťastní alebo smutní,  často však potrebujeme povzbudenie, dobré a milé slovo... A o tomto všetkom si tu čítam, o ľudskom hnutí, trápení a sklamaní a o tomto si budem čítať aj naďalej. Nechce sa mi však čítať to, čoho sú plné médiá..Pán Sulík , volila som vás ...Očakávam vašu prácu a nie rozprávanie o práci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Váš článok o ušetrení peňazí v parlamente je plný peňazí, čísiel, údajov, na ktoré sa mi nechce nič iné povedať, iba - no a čo ? Každý máme svoju prácu a pre túto prácu som vás s plnou dôverou zvolila. Mňa však nezaujímajú čísla, nie som ten ekonomicky mysliaci človek, mňa zaujíma ako sa to prejaví v spoločnosti, ako sa má môj otec a budú sa mať moje dospelé deti, ktoré si práve zakladajú a zariaďujú svoje rodiny a život...Oceňujem hlavne maličkosti a malé detaily, ktoré z hľadiska spoločnosti sú málo viditeľné ale nevyhnutné...lebo malé veci tvoria život, veľké prebehnú rýchlo a sme radi, keď ich máme za sebou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako mladá mama, manželka a učiteľka som nastúpila do školstva v r. 1981. Učiteľský kolektív zväčša tvorili staršie kolegyne, skúsené harcovníčky. Ja, keďže som bola najmladšia z nich, začala som učiť s plnou vervou a túžila som sa zaradiť medzi kolegyne čo najskôr, sem-tam pridať nejaký už poznatok či pedagogicky vychovávať deti a výchovne pôsobiť aj na rodičov. Nepochodila som.

Chybu som robila. Milovala som deti, učiteľovanie a nehovorila som o práci. Najviac totiž boli ocenené pani učiteľky, ktoré o práci hovorili, nie ju robili.

Pán Sulík, kam chcete patriť ? Neberiem vaše šetrenie v parlamente a všetky tie opatrenia akokoľvek nazývate inak ako - vašu prácu. Za prácu ste zaplatený ako každý z nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vy potrebujete vedieť čo ja robím v práci ? Načo, nebudem vás otravovať.

Takže do čítania pána Kurica..

Daniela Palkovičová

Daniela Palkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja,usmievavá,vyrovnaná so životom... Zoznam autorových rubrík:  Cestujem teda somCestujem teda poznávamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu