reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Palkovičová

Daniela Palkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja,usmievavá,vyrovnaná so životom... Zoznam autorových rubrík:  Cestujem teda somCestujem teda poznávamSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Stíchnime ...

Daniela Palkovičová

Stíchnime ...

alebo sa pomodlime, plačme navonok, vo vnútri.  Akokoľvek vieme dať bolesť von zo seba. Zomrel človek. Krásny človek. Do noci. Z tmy kómy do noci. Odišla žena, matka, manželka, priateľka...Plačem a celé vnútro ma bolí. Bolesť je menšia, ak sa o ňu podelíme. Dovoľte mi stíchnuť spolu....

  • 21. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 0
List do neba

Daniela Palkovičová

List do neba

Pamätáš ako sme sa naháňali po našom malom byte, až kým sme nepadli od vysilenia ? Pamätáš ako sme sa vozili na dverách a skákali zo skríň do veľkých perín ? Pamätáš ako si prehltol dvojkorunu, keď som ťa prebila a ležal si na lopatkách ? V ústach si schovával jednu z dvojkorún, ktoré som si sporila a ty si mi ich vyberal z prasiatka . A jedol si mi žuvačky, ktoré mi ocko nosil z Maďarska a ja som ich nejedla, ale ty si hovoril, že som ich sušila. ...vraj ich treba prevetrať .

  • 6. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 312x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu