reklama

List do neba

Pamätáš ako sme sa naháňali po našom malom byte, až kým sme nepadli od vysilenia ? Pamätáš ako sme sa vozili na dverách a skákali zo skríň do veľkých perín ? Pamätáš ako si prehltol dvojkorunu, keď som ťa prebila a ležal si na lopatkách ? V ústach si schovával jednu z dvojkorún, ktoré som si sporila a ty si mi ich vyberal z prasiatka . A jedol si mi žuvačky, ktoré mi ocko nosil z Maďarska a ja som ich nejedla, ale ty si hovoril, že som ich sušila. ...vraj ich treba prevetrať .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bola som staršia o 2 roky a ty môj mladší brat, ktorého som ochraňovala.

Keď ťa otec chcel vyprášiť za ďaľšie štvorky , podala som mu vešiak .

Zlomil ho po prvom úderi, keďže som ho napílila. Rozosmiali sme sa a bolo po bitke.

Nikdy viac ťa nebil.

Viem, so školou si nebol veľký kamarát. Vyučil si za za automechanika. Šiel si na vojnu.

Vtedy, tam na vojne , si sa mi stratil, nevedela som čo je s tebou.

Zmenil si sa. Zostal si síce mojím malým bratom, lenže už si bol mladým, výborne vyzerajúcim mužom,

zoštíhlel si, začal si nosiť fúzy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešli nás všetky srandičky. Začal tvrdý život. Ja som sa vydala a ty si sa oženil.

Roky bežali, tvoji dvaja synovia rástli.

Potrebovali viac a viac. Odišiel si zarábať peniaze. Do Karvinej.

A vtedy sa stalo. Zasiahlo ho nás to ako blesk. Výbuch v bani si vyžiadal svoje obete.

Ty, môj drahý brat, si bol medzi nimi. Mal si len 33 ...

Tam, pri tvojom hrobe, som ti sľúbila, že tvojim deťom budem pomáhať ...

A všetko som ti odpustila.

Aj tie žuvačky.

Odpustíš aj Ty mne ?

Daniela Palkovičová

Daniela Palkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja,usmievavá,vyrovnaná so životom... Zoznam autorových rubrík:  Cestujem teda somCestujem teda poznávamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu